Vilken dag!

Aktiviteternas Aktivitets-Hitler har jag blivit! Jises jag är helt anfådd efter dagens eskapader. Desstom har jag insett att jag börjar bli till åren, mitt arma, gamla hjärta pallar inte dessa infarkt-stimulerande sysslor längre. Man är ju inte ungdom längre direkt ;P

Dagen började med en tripp på IKEA, några små saker inhandlades för pyssel och inrednings detaljer. Mycket roligt ska jag ha! Skulle behöva glida förbi Scrapbook affären här på Danska vägen också. Well där spenderades en stund i alla fall sedan åt vi grönsakssoppa med philadelphiaost med nybakt grötbröd (tack junior) till lunch. Gott gott!

Etapp 2 var Liseberg. Här mötte jag min överman flera gånger. I form av åkning avhandlades Kanonen (herregud bland det värre), Balder (mindre hemsk än sist men fortfarande magvändningar och hjärtklappning utav rang) samt en behaglig tur med Lisebergsbanan (det var vi och 7 åringarna, yeeah). Jusstja vi hade 3 biljetter kvar så en tur i nån jäkla barngrej där man fick se läbbiga dockor som skulle föreställa typ askungen men påmindre mer om Stephen Kings DET.

Kvällens sista stopp var Bergarkungen. Vi gick och såg REC. Jag kan ärligt säga att den gick i samma tema som resten av dagen. Hjärtsvikt, hjärtsvikt och återigen hjärtsvikt! Det är tamefan den bästa skräckfilmen jag sett på 20 år. Människorna i salongen skrek värre än vi gjorde på Balder! Nä fyfan den rekommenderas. Sjukt äcklig. Herregud hur ska jag kunna sova inatt? Min puls går fortfarande i 180...

Kommentarer
Postat av: Anna

Om du börjar känna dig gammal, vad är jag då? :)

2008-05-05 @ 15:44:06
Postat av: Erik Johansson

Aktivitets jävel. Min cykel paja idag så jag har inte så mycket aktivitet att se fram emot...

2008-05-05 @ 22:36:31
URL: http://etttjotandespektakel.blogg.se/
Postat av: O L G A

RE: hehe, det var dels därför jag la ner min bitterfitteblogg, ingen fattade grejjen med min humor. Nu verkar inte folk fatta heller, många tycker att jag och min humor inte riktigt går ihop :p

2008-05-05 @ 23:01:18
URL: http://olgatherussian.blogg.se
Postat av: Joel

Gött, jag har längtat efter en bra skräckis!

2008-05-06 @ 08:42:28
URL: http://gladasjuan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0