The party animal.

Thats me! Haha hur festar man utan pengar? Man tar sin befintliga BiB ur kylen och drar till Eriks polare uppe i Lunden för att dricka, prata, skratta och umgås. Lite tvspel blev det också.. dock inte för mig de var i en helt annan tvspelsliga. Jag som önskat mig tvspel varje år men inte fått är inte lika inbiten.

Av någon anledning höäll vi på ända till efter 03 (måste vara ett gäng ap-festliga individer) och min bästa sambo hämtade mig samt körde hem Erik och Fredrik (låter som Filip och Fredrik, nästan lika roliga). Nå det var min lördagkväll. Den var mysig. Nu har jag Söndags Frukost med Sambon. Den är najs ska ni veta. Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Erik Johansson

jag var ju inte så festlig efter jag blev trött. Får sluta tröäna så hårt innan party party.

2008-05-19 @ 20:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0