PLUS vs MINUS

Det är något nytt påfund man kanske skulle börja med för att återuppliva denna blogg. Den var ju tamefan mer intressant när jag hade noll liv och satt hemma och funderade ut jättelustiga saker. Eller att jag hade tid att just sitta och fundera tills något blev lustigt. Jag vet inte. Men de stora bloggerskorna kan fan inte ha något liv för med liv hinner man fan inte blogga! Så mycket i alla fall...

Well dagens PLUS är i alla fall den otroligt heta vita kepsen med BLING-BLING på som vi fick av the chicks i Taxfree shopen. Yeah! Gratis är alltid gott. Sedan var flåset jag fick upp på min cykelväg hem från korsvägen inte fy skam heller. Jävlar vad jag andades! Hoho.

Dagens MINUS är utan tvekan att jag lyckades glömma stänga proteinpulver shakern och har numera proteinpulver smak choklad fulla handväskan och allt som är i. Dessutom var jag hungrig. Sjukt sugigt!

Dagens sötaste är inte med i denna nyya programpunkt men jag måste bara nämna min käre sambo. Så söt på fyllan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0