Jag veeet.

Fan jag känner mig sjukt lat som inte har gått nu på morgonen. Har har tid än får se om jag tar mig samman. Värt att noteras är att jag har faktiskt gått varje dag denna vecka och tränat som jag ska. Synd bara att fysikien har öppet så konstiga tider idag men det blir väl en måndag-onsdag-torsdag med styrka denna vecka. Vad göra!

Annars då? Jobb idag. Jobb imorgon. Jag måste erkänna att jag är lite stressad över allt som ska göras. Känner att en strukturerad plan är kanske något att sträva efter. Vad tror ni? Jag gillar i alla fall att planera, thats for sure. Fan tiden går alldeles för fort nu jag hinner ju inte med! Herrejesus.

Kommentarer
Postat av: Nina

sluta jiddra ;) BENpräss står det ;)

2008-05-11 @ 15:35:47
URL: http://lungii.blogg.se
Postat av: Erik Johansson

jag anser att pojkarnas föräldrar ska straffas.

2008-05-11 @ 21:00:52
URL: http://etttjotandespektakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0