Jag har gjort det.

Jag har gjort slag i saken och diskat för att kunna sätta mig ner och plugga. Jag har dessutom pluggat, beställt en bok, gjort efterforskningar på nätet om min förening, fixat gratis webbenkätprogram. Uj uj! Ätit en kiwi. Det måste vara en sjukt underskattad frukt. Jävligt gott med kiwi. Ska nog börja äta kiwi.

Ärligt så trodde jag inte att jag hade den här typen av effektivitet i mig. Well so long suckers! Nu ska jag göra en planering över hur jag ska lyckas klara av denna kurs också trots 2 veckor av apati. Jag vill, jag kan, jag ska.

Kommentarer
Postat av: Joxon

Hahaha det klockrena mantrat. Jag drar den varje gång jag tränar, inget skämt. Ibland mixar jag upp den med "jag vågar"

2008-05-15 @ 22:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0