I'm in heaven.

Det finns sjukgymnaster och det finns min sjukgymnast. Herregud jag älskar henne. Jag har inte jobbat såhär hårt på 5 månader, alla andra sjukgymnaster är pensionär-sjukgymnaster. Min sjukgymnast säger att jag ska springa om 6 veckor. Min sjukgymnast säger att vi ska jobba mig tillbaka till innebandyn. Jag är tamefan lycklig.

Nu kör vi. I och med detta får knät en egen kategori, eller kanske rehab? Eller comeback? Ska dokumentera min väg tillbaka till fysisk aktivitet. Nu ska vi bygga benmuskler.

Att söka sjukgymnast är som att söka en partner, man får provköra ganska många innan man hittar rätt balans. Någon som är hård men ödmjuk, ställer krav men samtidigt ger beröm, sätter ner foten då och då men kan samtidigt lyssna till ens behov. Herregud jag borde ju gifta mig med min sjukgymnast.

Kommentarer
Postat av: Erik Johansson

"Att söka sjukgymnast är som att söka en partner, man får provköra ganska många innan man hittar rätt balans. Någon som är hård men ödmjuk, ställer krav men samtidigt ger beröm, sätter ner foten då och då men kan samtidigt lyssna till ens behov."

Låter som när jag letade KK

2008-05-08 @ 22:22:01
URL: http://etttjotandespektakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0