I'm back!

Semestern är över och jag har mer än någonsin på tapeten! Idag har det i alla fall klarats av en stor delav tapeten men inte blev det mindre för det. Detta bäddar för min favorita sysselsättning: planering. Finns det något bättre? Träffade även min gullunge å hennes karl för lunch idag. Ekonomin pallar egentligen inte men vad gör man!? Är ju inte mer än människa och människan är en social varelse.

Det har hänt så mycket! Ska bomba er med kollage så alla segpertar i Umeå blir sugna på att komma och hälsa på. När ni ser vilken Royal Treatment Junior fick så lär ni hoppa på första bästa tåg ;P Hohoho... more coming.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vem är din gullunge ;)?!
När börjar du skola å jobb igen om man får fråga :P?

2008-05-06 @ 18:17:24
URL: http://lungii.blogg.se
Postat av: Erik Johansson

3-4 dagar för cykeln

Dock spenderade jag 1h10 minuter på baksidan grejandes med min gräsmatta. Mycket trevligt

2008-05-06 @ 18:39:51
URL: http://etttjotandespektakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0