Hoho seeeegt.

Okej, första personalfesten igår för mig med SSP. Det var faktiskt en höjdare! Det finns en chans till vänner för min mobbade del hoho! Vi började med äventyrs golf vid slottsskogen för att sedan gå vidare på bärs och vin (fick typ 6 ölbiljetter av företaget). Där lades grunden.

Sedan stack vi till Rock Baren (1 öl + 2 shots). Sedan stack vi på Deep, första och sista gången för mig, andra och sista gången för Lisa ;P (1 öl). Jag är nog pank nu. Och bakis såklart! Shit när man inte super så ofta krävs fan inte mycket... Vi träffade Roland också ;P Haha. Sedan kom min hjälte till sambo och hämtade oss strax innan 2. Grymt skönt. Jag lider med Lisa som började jobba 6 imorse. Fyfan.

Jag kom inte sist i golfen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0