Gnäll?

Det var sjukt längesen jag gnällde om mitt knä så jag tänkte det kan vara lägligt att återuppta den diskussionen. Idag var jag hos min nye läkare på Östra Sjukhuset. Dröm om min förvåning när snubben kliver in och jag känner skarpt igen honom. Jag tänker, har du varit på tv? Har jag träffat dig förut? Alla dessa frågor som snurrade omkring i min hjärna.

Vi börjar prata om vad jag gör och så vidare och PANG det kommer fram. Han har föreläst för oss 2 gånger om idrottsskador!!! Han var ju king king king! Vilken man liksom, typ nån chefssnubbe där borta. Och bättre skulle det bli. Inte nog med att knät känns stabilt säger han så fick jag mig en ny sjukgymnast. Inte vilken som hellst heller...

Ni vet IFK Rehab som jag försökt få tid på förut? Som säger att "de har inga tider". Mmmm min king läkare ringde 1 samtal på 5 minuter. Vips har jag både tid på torsdag och remiss till IFK Rehab för att påbörja min såkallade väg tillbaka till fysisk aktivitet. Fan det går bra nu!!!!

ps. Satsa på att bli opererad av typ nån chefsöverläkarkirurgsnubbe från göteborg. Då får man en bra ny chefslökarsnubbe i göteborg. Hoho :)

Kommentarer
Postat av: monkan

sweet, dödade mitt knä i lördags.. för mycket action är inte bra, men roligt!

2008-05-06 @ 19:23:32
URL: http://enligtmonkan.blogg.se
Postat av: Anonym

ne.. jag var ju där.. men nästa grej... nu väntar jag på en tid för ngt me nån kamera som jag inte kommer ihåg vad det var o ser dom inget där skulle det bli titthål eller ngt.

2008-05-06 @ 20:10:28
Postat av: Jexina

men ägo!!!!! fixa in mig omedelbums!!

2008-05-06 @ 20:32:07
URL: http://jexinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0