Fullt ös igen.

Föreläsning på förmiddagen, steka på Cappuccino mitt på dagen (jag ser ut som en rå lax, yeppyepp), möte angående företaget på Drivhuset på eftermiddagen och nu sippar jag en proteindrink innan jag ska till sjukgymnasten och som nämnt tidigare "påbörja min väg tillbaka till fysisk aktivitet". Yes.

Det är full rulle nu alltså! Jag ska fundera ut och utforma mina möjliga kundgrupper, vad jag ska ha i lön samt vilka saker jag erbjuder och vad de kostar samt forma paket för att passa specifika kundgrupper. Allt detta på 2 veckor samtidigt som jag jobbar och pluggar. Oj oj. Nu gäller det att vara effektiv! För jag tror minsann att den 19e ska jag fylla i en F skatte sedel. Och då påbörjas denna spännande resa. Ojojoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0