Fan vad skönt.

Alltså jag kan inte tjata nog om IFK Kliniken och min kära sjukgymnast Stina som jag delar med grabbarna från Blåvitt. Jajjemänsan Erik det är jag och grabbarna från Blåvitt som tränar tillsammans. Är du nå avis nu? Haha.

Fick en till ny övning idag, sjukt jobbigt. Dessutom löpte jag på tjockmattan alldeles på eget bevåg. Vad har hänt? Men det bästa av allt. Jag fick beröm. Av Stina. Hon sade att jag är sjukt dukitg och är bra grundtränad (öh!?) så det här kommer att gå i ett nafs! Hon skulle tillomed fixa mig ett innebandylag att lira i. Oj oj saker och ting ljusnar här i livet känner jag.

Skulle i alla fall vara skoj att ha ett gäng att löpa med i sommar. Själv är det ju sådär motiverande juh.

Kommentarer
Postat av: jessica

jag hade gärna löpt med dig :(

2008-05-22 @ 23:05:42
URL: http://jexinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0