Dressed for sucess.

Morgopromenad - check.

Frukost - check. (Med smärre motgångar dock, gammal mjölk, gammalt ägg, bläääää)

Dusch - check.

Kläder - halvcheck. (Halvnäck, haha!)

Nu ska jag plugga och laga lunch innan jobbet. Oooohyes. Sen ikväll är det bums i säng eftersom jag börjar 6 imorgon. Näe hörrni jag är ganska glad idag. Vet ni varför? Det är för att oavsett vad som går emot eller hur illa det är så kan man alltid fokusera på det som är bra.

Jag är inte riktigt omvänd än, min sambo tror ju på ödet. Jag är tveksam till ödet. Däremot är jag jävligt nöjd över att jag hade turen att få det jag har idag. Jag är egentligen bortskämd om jag jämför mig med mina föräldrar när de var unga. Jag har kärlek, jag har ett hem, jag har materiella ting, jag har tusen resor i bagaget och fler underbara upplevelser på ingång. Jag har drömmar och framtidsplaner. Jag har mål.

Så hur kass och efterbliven jag än känner mig så tänker jag på allt jag faktiskt lyckats med i livet hittils. Det ger mig hopp och stärker min tro på mig själv och min förmåga. Jag kommer att klara det, finna en lösning och göra det jävligt bra.

Kommentarer
Postat av: Josie

Najs skrivet semlan, najs :)

2008-05-23 @ 11:32:15
URL: http://frokenornbjar.blogg.se/
Postat av: Anonym

jobbar du tidigt på måndag?

2008-05-23 @ 19:00:03
Postat av: Erik Johansson

Vi tar det igen jobbar du måndag morgon?

2008-05-23 @ 19:01:28
URL: http://etttjotandespektakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0