Dagens I lands problem.

Jag har pajat min öl hävar handled på jobbet idag! Det är ju lördag! Det är häveri på ingång! Oj oj tur jag ska pimpla vin, ska väl gå med vönsterhanden det med...Jag tror faktiskt jag har spräckt ett blodkärl i handleden för det ser ut som ett fett blåmärke och är svullet och gör ont. Fast jag tvingade handleden att tvångsarbeta så nu har svullnaden gått ner lite...

Nu ska jag vila lite så jag är redo ikvällen. Jag frågade Nurse Josie vad man gör när man pajar sin handled. Hon svarade: Alkoholen löser det. Jag tror hon har rätt. Ses i dimman! Hejja Charlotte!

Kommentarer
Postat av: Tuva

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-08 @ 10:23:22
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0