Då var vi här igen.

Okristliga tider. Men efter detta pass är jag ledig. Från jobbet. Fram till helgen. Hoho! Jag ska dock gå i skolan hela veckan. Heldagar. Vad är detta?! SLUTA MED HELDAGAR! Well äter lite frull nu. Anledningen till att jag sitter här så sent är att jag blivit en latis. Oh yes. Jag kör bil ;P

Fast egentligen saknar jag bussen och den gemenskap vi alltid har på den. Joooo jag gillar flygbussen. Men jag gillar nog bilen mer. Haha :) I alla fall när jag får sova typ en timme längre vid denna okristliga tid. Jo det var värt. Dks bli skönt att sätta sig i bilen utan att känna "bastu-effekten". :) Fan jag är positiv idag!

Kommentarer
Postat av: pojken med många kära namn

är du positiv?? ja tycker du låter hemskt neg :P
som jag ... ja känner för en neg.klubb =)

2008-05-12 @ 10:00:48
Postat av: Nina

Haha jag gick och la mig 4 efter hockeyn ;)

2008-05-12 @ 12:04:28
URL: http://lungii.blogg.se
Postat av: The Bitch

Pojken: Det där är jag i mitt positivaste self!!! Lite lätt cynisk sådär :)

2008-05-13 @ 08:55:58
URL: http://thebitchisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0