"Booooor du häääär???????"

Jotack det är bemötandet man får av sina grannar. Jag tror seriöst den där gubben sitter och tittar ut genom sitt fönster dygnet runt bara för att kliva ut och kommentera varje gång någon parkerar i "närheten" av mittemot hans hus. Ja jag bor här *peka 15 meter framåt*. Fan inte första gången heller.

Nåja, nu är jag hemma from work i alla fall. Blev 1 h 15 min övertid på grund av förseningar. Eller ja en charter som schemaplaneraren missat och sedan blev den försenad. Det var mysigt men jag och John gjorde ett grymt jobb. Jag var även snäll och körde hem John till Landvetter. Det är alltså även ett samhälle där det faktiskt bor folk. Coolt.

Nu ska jag nog se ett avsnitt Gossip och sedan sussa. Är rädd för att det blir upp tidigt för att köra rehab på Fysiken före jobbet imorgon. Hårt liv jag vet ;) Men jag älskar fan mitt jobb. Det äger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0