Bad blogger.

Yes I know! Men det har varit så mycket action! Grillfesten var en riktig hit ska jag säga er. Dock blev "några glas rött" till en hejdundrande tillställningen som inte slutade förrn 03.40. Haha! Junior var fascinerad eftersom man inte är ute så länge i Umeå-pumeå. Ja mitt herrrskap 1-0 Göteborg vs. Umeå helt enkelt.

Jag är så glad att alla som kunde kom och bidrog till den otroligt trevliga och gemytliga kvällen vi hade tillsammans. Jag fäller en tår. Jag gör det!  Underbar kväll i alla fall. Bilder kommer. Fan vi förlorade i kubb (tjejerna mot killarna). Monkan vi hade behövt dig och nakenkubben för att vinna!!

Idag verkar solen kika fram. Får se vad det blir för aktiviteter, måste ju fortsätta på göteborgs-sightseeing. Vi ska ju kissa på Umeå. Tvåsiffrigt kom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0