Bad, bad, blogger.

I know. Visst är det en konstig känsla man kan få när man har ett liv? Ibland så händer det, man har verkligen inte tid att sitta framför datorn och blogga. För det är inte så att jag har övergett min baby och övergått till TVn. Nej nej jag har kommit över mitt TV beroende, hade en liten tillbakafallning till Days häromdagen men det var bara en isolerad företeelse i ren förvirring.

Det har varit mycket på gång och mer lär det bli. Uppdaterar eftersom om det sker något spännande men det är faktiskt tveksamt. Känner som att jag knappt har tid att reflektera över livet för jag är så upptagen med att leva. Det måste fan vara ett bra tecken alltså.

Nu skriver jag en sammanfattning till skolan samt diskussionsfrågor. Sedan är det IFK Kliniken som gäller. Sedan skolan. Sedan mer plugg. Jag är laddad på min organisationsanalys nu. See ya.

(Yes gick imorse)

Kommentarer
Postat av: Josie

BRA STUMPAN! Hade tänkt o slänga iväg ett mess där runt 0630 ;D sitter på bibblan i Borås nu o ska va pluggo. Mihaha!

2008-05-20 @ 12:29:30
URL: http://frokenornbjar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0