Tankar om mat.

Okej jag är typ hungrig. Men det finns typ inte en sportkeps i världshistorien att jag skulle ge mig ut och skotta bilen för att åka och handla något ätbart. Det är mycket snö och den har legat där ett tag så den sitter säkert fast sådär frustrerande också. Fan fan fan.

Min osloresa är i fara och jag vaknade inte i tid för att avboka bussen så nu kan jag inte få tillbaka pengar. Party. Bara att bli frisk då!? Lite nässpray kanske kan fixa men återigen min bil är insnöad. Jag vet hur bissart det låter eftersom jag bor i Göteborg men sådant är fallet. Så jag tänker dricka lite varm buljong, ta 2 ipren och lägga mig igen i hopp om bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0