Sportlördag.

Jäklar vad mycket sport det var på TV! Jises, jag slår på TVn random utan att förvänta mig något speciellt (för helgtv brukar suga) och där ser jag Kalla åka längdskidor! Var en ytterst spännande upplösning på loppet och Kalla tog en stadig andraplats. Jättebra jobb tycker jag!

Direkt efter är det damernas störtlopp, Anja ligger i skrivande stund på en 6:e plats. Det är väl okej, hon verkar inte ha någon höjdarsäsong. När störtloppet är över blir det herrarnas längdskidor samt damernas skidskytte. Tror jag ska kolla på skidskyttet, jag gillar skidskytte. Det är som alltid action då och allt han hända! Herrarnas typ 45 mil känns sådär hett.

Vintersport äger ;) Förövrigt är det friidrott i eftermiddag. Woho! Hejja Kallur ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0