Söderöver.

Ikväll åker jag hem till min sambo. Tillbaka till verkligheten som kommer att bli ännu mer påfrestande då jag ska börja jobba också. Men idag sälar jag, snart vet jag vem som vinner Make me a supermodel. Hoho totalt fast, var uppe till 03 inatt å kikade och vaknade ändå 9 för att fortsätta. Voj voj.

Ååååh jag gillar att vara här och leka tonåring. Hoho. Bara supa, sova och äta som primära mål. Det är bra skit. Snart är det dags att ta tag i rehaben igen. Jag har varit slö och jag skäms. Beach 2008 lider just nu. Innebandycomebacken lider också.

Kommentarer
Postat av: Erik Johansson

Sov bara i halvtiden... Alltså 15 minuter.... Såg mer än 90 minuter fotboll denna gången.

2008-03-25 @ 20:18:17
URL: http://etttjotandespektakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0