Sjuk.

Jag vet att bloggningen samt blogginnehållet itne varit på topp de senaste dagarna men det är lite nedstämt här på Kärralundsgatan. MoDo förlorade som bekant första matchen, i förlängning dessutom, mycket surt. Sedan har jag blivit sjuk vilket har lett till att jag inte kunnat träna = apatisk och självömkande individ.

Idag släpade jag mig till skolan ändå (trots gnäll, apati och självömkan). Det var väl inte så jättevärt, sitta och kolla på när de andra leker med bollar typ (koordination & teknik praktiskt). Dagens höjdpunkt var väl när en tjej råkade kasta en amerikansk fotboll i pannan på en kille. Oh yes då njöt jag. Annars var det inte speciellt underhållande. Eller lärorikt.

Nu ska jag äta min lunch innan jag kreverar och sedan se lite Heroes kanske. Sedan måste jag sova lite för att tagga till till hockeyn ikväll. Har ju helt "slipped my mind" med alla annan action omkring mig. Tro mig det är mycket som sker även om man är apatisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0