Schlagerdrottning.

Charlotte Perrelli? Nja det är ju jag som är schlagerdrottningen. Haha! Gårdagens fest var en riktig hit (bra jobb Josie!) och mitt lag, Lag 1 tog hem segern i schlagerquizen. Jag erkänner det var en tapper laginsats men trots allt så fixade jag segern med mitt underbara nynnande och charmerande ansiktsuttryck. Sedan bar det av till Trädgårn', där musiken utan uteserveringens schlagergolv lämnade mer att önska. Dessutom känner jag att knät inte riktigt är game för hardcore-dancing ännu. Men allt har sin tid.

Nu är jag småbakis och ensam hemma, vilket är ganska skönt då man kan ligga och jäsa i sängen, se på Formel 1, dricka cola och rapa i lugn och ro utan att någon tycker man är okvinnlig och sluskig. Ahhh! Tror tillomed att jag ska pyssla lite idag, handlade ju på Panduro igår så jag har nya pysselgrejer att leka med. Ho ho ho. Solen skiner jag är lycklig :) Tänk vad en liten fylla kan göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0