Planerat att vara kreativ.

Idag ska det hända grejer, det är pyssel, plugg samt ett besök för att kika på tapeter inplanerat. Det sjukaste är att det snöar fortfarande (!?) är vi på väg mot en ny istid eller vad händer liksom? Det lär vara kaos på Göteborgs vägar i alla fall, de varnade för trafikstörningar imorse på nyhetsmorgon ;P Humor...

Men det var i alla fall sjukt längesen jag såg min pärla totalt täckt med en decimeter snö, hör inte till den vanliga synen i alla fall. Väldigt förvirrande. Inatt drömde jag dessutom att jag fick VG på tentan. Haha! Vilket skämt, vilket högmod, jises. Finns inte en sportkeps att jag skrivit VG på den där. Inte en sportkeps.

Är lite sugen på att baka tekakor, Och tvätta. Vi får se hur det utvecklar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0