Naturlig begåvning.

Fan jag är ju totally Fabulous! Det verkar som att jag har klarat den där tentan ni vet som jag knappt plugga till och som jag inte trodde skulle gå vägen. Man ska inte ropa hej förrn man är över bäcken men det ser lovande ut. Dessutom gick jag in idag och gjorde Security utbildningen för flygplatsen nu på morgonen och klarade provet på första försöket. Alla rätt liksom! Wow jag kanske är en naturbegåvning gällande provskrivning. Vem vet.

Nu är jag stressad. Sjukgymnast ikväll, samt hockey. Åker till Umeå imorrn bitti så jag måste packa och skriva ut flygbiljetter som jag inte har gjort än. Dessutom håller jag på med albumen så det är kaos och så ska jag lämna in bilen idag efter att jag har kollat på tapeter med Herrn i huset. När fan ska jag plugga? Oh my god. Men skönt att security utbildningen är avklarad. Snart har jag en "badge" som jag kan flasha. Hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0