Najs.

Av en väldigt angenäm anledning är jag fortfarande hemma. Jag känner mig krasslig och hade tänkt att skolka men s såg jag att lektionen är framflyttad till 14.00! Fab, fab,fab. Ibland tror jag att jag har ett sjätte sinne eftersom sist jag skolkade var lektionen inställd. Så jag prickar alltid de där gångerna då folk inte hunnit läsa på kursportalen och dykt upp i skolan 9 på morgonen utan att det är lektion.

Tänk om jag hade åkt imorse! Tur man har morgon-datoriserande som ny vana till frukosten. Väldigt tur. Jag är numera halvt påklädd skulle jag vilja säga och jag ska ge mig ut på promenad i solen. Till den otroligt mystiska och undangömda "ICA Träffen". Dels för att hämta mina böcker men även köpa potatis. Pyttipanna till lunch idag. Jag  har tonvis med korv.

Korv, korv, korv. En hel ring. Jag vet det här är ett menlöst inlägg men ärligt det händer inte så mycket! Jag äter, äter, äter varvat med träning och sömn. Och en del datoriserande då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0