Mör.

Jag känner mig som en klubbad säl idag. Förkylningen har inte riktigt lämnat kroppen men träningsnarkomanen i mig tog mig till gymmet igår ändå. Satan vad skönt det är att träna på lördagar! Ine en käft där, hög musik och framförallt känner man sig hur duktig som hellst som tränar medan alla andra är på väg till eller har börjat dricka på förfesten.

Idag är min absolut favorita träningsdag. Söndagkvällen, hur lungt som hellst på anläggningen även idag, man får alla maskiner för sig själv och kan göra saker och ting i lugn och ro i sin egen takt. That's how I like it. Ahh, trots min ömma kropp är jag peppad. Gamm armarna ska få sig en omgång idag.

Ps. Jag ökade med 2,3 kg igår på alla benövningar förutom baksida. I ROCK! YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0