Min karl.

Han är fortfarande ute på fri fot. Nowhere to be found. Vem har snott honom?

Jag är sjukt trött. Jag har inte pluggat det minsta dock har jag insett min besatthet för ordning, inom vissa snäva områden. Mitt album till exempel, det är så sjuklt symetriskt att man kan börja fundera kring tvångssyndrom. På allvar. Varför är inte jag lössläppt och rolig? Typ jämt? Älskar att planera. Inget ska lämnas åt slumpen.

Jag är trött. Nu ska jag nog lägga mig i sängen och se lite Top Model. Det känns som en väldigt bra idé. Förövrigt var vi ute och gick idag. Jag och karln, nydala tur och retur. Det var fasiken lite jobbigt såhär på bakfyllan men samtidigt skönt. Mest kallt dock. Brr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0