Manic Monday!

Herregud det är rekord. Jag är uppe 07.40 kan ni förstå det? Det är jättetidigt för att vara jag. Men solen skiner och fåglarna kvittrar så hur kan man låta bli liksom. När himmelen är ljusblå här i Göteborg ska man minsann kliva upp. Har ätit frulle nu i lugn och ro. Gav mig på gröten, det gick bra, jag är mätt som fan och belåten.

Vill bara tillägga att mitt frukt och nötbröd lyckades denna gång. Har 2 limpor mums mums mums bröd. De är dessutom estetiskt tilltalande, ska fotografera mina limpor så ni får se. Haha jag är så stolt att ha lyckats! Nåja borta gaddarna och sedan trippa till spårvagnen. Skönt att det är måndag va!

Kommentarer
Postat av: Josie

It is lovely! :)

2008-03-03 @ 10:43:06
URL: http://frokenornbjar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0