Huvudet är fullt av tankar.

Jag har kanske en miljard saker i skallen att blogga om idag. Dessutom har jag massvis med flaschiga bilder att lägga upp också, på mig själv (såklart) och på dagens utomordentligt fabulousa måltid, ugnsgrillade kycklingfiléer med bön guacamole och "pizzasallad". Ni ska veta att det var gudomligt gott och att herrn i huset blev så fascinerad över att bönor faktiskt kan vara gott.

Men jag har inte tid. För jag ska ta tjuren vid hornen och träna. Den där jävla crosstrainern ska få sig en omgång, sådeså. Så nu ska jag ladda på lite ny musik på mp3 spelaren. Så att jag kan motivera mig till att spöa crosstrainern. För det är betydligt svårare än att motivera sig till att spöa exempelvis IKSU Ungdom. Grrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0