Hemma.

I Norrland! Det är vitt, det är mysigt och det vankas påskfirande i Glada Sjuan. Livet kan inte bli bättre just nu. Dessutom en sväng på NH ikväll för en to tri öl också. Så underbart! Har saknat mina grabbar och mina gummor. Flygresan däremot är en helt annan femma och jag känner mer och mer att det borde skrivas en bok som behnadlar ämnet flyg-etikett. Dessutom verkar det vara massvis med barnfamiljer uppe i luften såhär i påsktider så undvik flyget ni som är allergiska mot jämmer och skrik. Som jag. Uäk. Själv blev man omringad. Framför, bakom samt tvärs över. Oh yes!

Mer om mitt händelserika flyg senare. Nu ska jag koppla av med lite serier här i pappas soffa med divan där jag spenderade 2 invalida månader. Lika skön är den för det. Behöver min vila var ju uppe 06.30 och packade och lämnade in bilen på verkstaden innan flyget. Sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0