Fullt ös, eller?

Idag är vi mer eller mindre back on track. Jag och babe och vårat Fatcamp 2008. Det har haft sina motgångar men det har väl allt i livet. Se på förhållandet mellan mig och min bil. Just nu är jag väldigt arg på den men jag ska ta tjuren vid hornen imorgon och styra upp det. Avgasröret hänger som lite i mitten under bilen. That can't be good.

Idag har vi handlat! I Smarten det var jätteroligt ;P Mest värt att allt fick plats i lilla bakluckan. Det har kockats rejält idag! Fruktsallad är upphackad och redo för veckan, potatis och purjolök soppa är redo för veckan samt tekakor har bakats till mellanmål. Jag är nöjd! Det börjar bra! Imorgon blir det att kocka upp köttfärs, mycket bra pris på färsen ska ni veta! Tror det blir Chili Con Carne och Köttbullar i Tomatsås. Men vi får se.

Babe sover, han ville sova 21.30 men höll sig 30 min för min skull. Söt. Jag inväntar att de sista 3 tekakorna ska bli klara. Mm,mm,mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0