Fast!

Jag är totalfast i mitt scrapbooking! Så roligt, gud gamla bilder är ju det bästa, alla ser så små och söta ut. Var tog tiden vägen liksom? Tyckte det var igår vi var i Bulgarien, inte 5 år sen det är ju ett halvt decennium för fan! Nä livet verkar komma ikapp en på räservägen mot döden. Yes det är väl the final destination liks.

Har ätit lunch på stan samt kollat in och valt lite handtag samt skåpluckor till nya lägenheten. Ska bli sååå roligt att flytta in där framöver ;P Får nöja oss med vår mysiga takvåning nu, det är inte trångt, det är intimt och mysigt ;P Tillbaks till mina album, har dessutom bokat tid på verkstaden imorgon, skönt att fixa bilen innan Umeå-trippen. Nya bromsbelägg it is!

Kommentarer
Postat av: Erik Johansson

Du ägo, när jag ser sånna bilder. 5 år gamla så brukar jag tänkta. Vart fan tog dom 5 åren vägen. Och var kom alla kilorna på min kropp ifrån?

2008-03-17 @ 20:14:21
URL: http://etttjotandespektakel.blogg.se/
Postat av: syster

shit att ni orkade måla om bara för ett år :O slöfocken här orkar inte måla om för 10 år! kom hit med piskan! ;)

2008-03-18 @ 09:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0