Fab, fab, fab...

I can't say it enough! Fab!!! Vilken kvinna liksom. Jag gillar min nya sjukgymnast, hon säger att jag är duktig och att mitt knä samt mina ärr är väldigt fina. Hon ska styra upp mig direkt. Hon pratar om framtiden, att springa, spela innebandy. Dessutom gillar hon Umeå (NORRLAND) och tycker att jag har ett vackert namn. Nämnde jag att det är gratis för det går under högkostnadskortet? Inte? Så är det.

Jag är peppad. Cyklade arslet av mig idag, bokstavligt talat i 45 minuter. På torsdag får jag mitt nya knä-träningsprogram. Då jävlar kör vi fullt ut!

Kommentarer
Postat av: Josie

Oooooooooooooooooooooooh vad härligt att det klaffade :) :) :) NU KÖR VI!!!

2008-03-04 @ 23:06:51
URL: http://frokenornbjar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0