Döende.

Seriöst det b lir inte bättre. Jag svettas återigen som en gris och mina arma försök till att äta samt skaffa föda var misslyckade. Gud så yr jag var när jag kom tillbaka, och det var inte ens gott! Blev grymt illamående. Darn. Oslo ser inte bra ut för morgondagen. Har fortfarande värk överallt och jag tvivlar på att jag är festligt sällskap. Mår mest dåligt över att troligen missa gratis hotell frukost på Skandic. Story of my life.

Tillbaka till svett, svett, svett.

Ps. Honey kollade på Project Runway med mig idag. Han är också sjuk ;P

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

ajdå krya på dig! Du vet väl att ben & jerry choklad glass är de bästa för sjukdom ;) ?

2008-03-28 @ 10:09:18
URL: http://annsofiem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0