Do it?

Fan idag har hon inte gjort ett skit igen tänker ni. HA! Jag har faktiskt haft föreläsning imorse. Måste bara tillägga att jag fungerar inte före klockan 12 på dagen. Helt jävla död! Det var tur att jag hade läst kapitlet i boken för det innebar att jag kunde sitta och stirra ut i tomma intet i 3 timmar men ändå hänga med. Coolt tycker jag. Mindre coolt var det när mitt mobil larm ringde mitt i koordination och rörelsemönster. ;P

Ja ja jag erkänner. Sedan kom jag hem och nu maratonkollar jag Heroes. Det kan inte vara det ultimata sättet att ladda upp på inför match men vafan. Blir man beroende så blir man. Sitter dock och funderar på om jag ska åka (nyttja den sablarns kollektivtrafiken) till Fysiken och cykla en 45 minuter. Vore ju grymt skönt (läs: skönt eventuellt efteråt när arslet slutat domna bort). Men fan för Fatcamps skull vore det bra. Dock känner jag mig så seeeg. Vill ju bara vara som Ferdinand och sitta här och mysa med Heroes ;)

Fan man skulle haft sig en bira till matchen. Eller två. När stänger Boa?

Ps. Livet utan bil är plågsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0