Dagens outfit.

Det här är en sådan dag då jag faktiskt skulle vilja lägga upp en dagens outfit bara för att det ska svida och klia i alla modebloggares ögon. Detta på grund av att jag var typ full när jag klädde på mig imorse och gick emot alla Fashion-regler som kan existera i denna värld. Big fashion No-No med andra ord. Inga American Apparel fodral eller små "vippiga" kjolar. Herregud.

Mönstrade strumpbyxor (KaDeWe, Berlin), prickig klänning (Outlet, Las Vegas) samt randig kofta (Mango, Tallinn). Kan det bli mer iögonfallande och läbbigt? Dock går allt i svart så jag menar det borde räknas som stylish ändå. Jag kanske startar en nu trend, tänk att få vara en "trendsetter". Åh blev ju nästan lite lätt upphetsad just nu. Men bara nästan.

Vi kan alla konstatera att jag inte är något modeorakel men lite berest är man i alla fall ;P

Kommentarer
Postat av: Erik Johansson

Om man bara lyssnar på färgerna och klädstilen så hade jagfan blivit rädd om jag sätt dig på gatan, tagit en omväg och tänkt. Vad är det där för katthäxa igentligen.

Men nu känner jag ju dig så nu hade jag bara tagit en omväg och tänk "hoppas hon inte ser mig"

2008-03-17 @ 20:12:36
URL: http://etttjotandespektakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0