Dag 4.

Herregud, vilken kväll! Har inte återhämtat mig ännu men det blev bra fart på gänget! Cover Club och Schlagerbaren var allt man kunde önska. Det var som det bästa av två världar, på en och samma gång! Smyg fashionistas rajta runt på rock golvet medan alternativa hårdingar släppte loss till Perrellis "Hero".

"Hero" gick förövrigt 3 ggr. Jag har sällan varit lyckligare. Vi ägde i alla fall Dancefloor i flera timmar, vilket är flera timmar längre än på väldigt länge. En too tri Rosa Pantern gick ner i strupen och de tappra damerna för kvällen var jag, Monkan och Lungan. Dessutom dök Tanaka upp senare också så hon gav sig på alkoholen igen. Tappert tycker jag!

Jag gjorde det och jag överlevde. En 4-dagars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0