Dag 2.

Japp det blev alkohol igen jag börjar ju känna mig som en alkis? Nja men i alla fall lite vin för mig lite öl för de andra och en jävla massa skitsnack där emellan. Riktigt skoj! Vi skulle spela spel men det slutade med diskussioner av blandade ämnen alla inblandade emellan och en del gamla minnen (som alltid).

Det roliga var när jag skulle hem, det stod i busstabellen att nattbussen skulle gå. Gick den? Nej. Det fick jag erfara den hårda vägen. Dock lyckades jag ta mig hem efter 170 kr, en schysst chaffis och en bortfrusen röv. Ahh borta bra men sängen bäst va. Det här är varför jag inte hyser någon tillit till Umeås Lokaltrafik. Jag ger upp bussen helt enkelt. For ever. Länge leve sppårvagnarna, de plågar mig aldrig på det här viset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0