Chock 2.

Jag har gjort något som är väldigt O-jagigt att göra. Kan inte avslöja ännu pga vissa som läser men i sinom tid får ni veta. Herregud. Jag har typ hjärtklappning på grund av detta. Men jag kunde itne låta blir, blev bara sugen liksom. Det var som en osnylig hand som tvingade mig att göra det. Det kändes bra. Det kommer kännas ännu bättre.

Jag är fullt medveten om att det här hamnar i kategorin "Har man sagt A får man säga B". Men that's it liksom. Jag är ledsen. Det kommer ett svar på denna gåta och alla ni som har följt mig länge samt ni som känner mig (80% av läsarna) kommer trilla av pinnen. Det vill jag lova. Jag är fan en smygis.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nu blir det ju en följetong det här, ska bli spännande att få läsa vad du gjort:)

2008-03-07 @ 13:52:11
URL: http://accessoaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0