Bakfull.

Eftersom jag supit väldigt lite de senaste månaderna har jag varit väldigt lite bakfull också. Jag har glömt hur jävla drygt det är! När jag vaknade imorse ville jag faktiskt dö och ta livet av mig på en gång. Måste såklart genomgå den normala bakisrutinen. Kliva upp coh dricka kopiösa mängder vätska av varierande form. Sedan äta något. Stänka lite kallt vatten i ansiktet och borsta tänderna i något lamt försök att bli fräschare. Sova igen. Nu lever jag igen. Typ.

Ska man orka genomgå detta en gång till imorgon? Uhh.

Kommentarer
Postat av: alanya, rhodos, gbg i sommar

vackra ägg, skicka mig ditt kontonummer, sluta vägra, jag är skyldig dig pengar :)

2008-03-23 @ 02:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0