SJUKT störande.

Funderar starkt på att lämna blogg.se. Tydligen kunde inte jag ha min fina kalender i bloggen här. När jag hade den kunde jag inte publicera några inlägg. Vad fan är det för skit!? Nu är jag grymt besviken, förstår inte varför allt ska balla ur, klockan går ju bra att ha där?!

Blä.

Jag har i alla fall haft "semester". Var i stugan ute i Mjörn med sambon. Vi for ut med motorbåten och kände lugnet. Imorgon åker jag till Umeå för några dagar. Det ska bli grymt roligt! Dessutom spelar Sverige sin första EM match imorgon. Oj oj mycket på gång nu ska ni veta! Hittade sladden till kameran så snart åker både Air Conditionen och vår semester upp i bilder.

XOXO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0