Ny grej i bloggen.

Eftersom jag typ inte hinner uppdatera (haha skoj skoj) så lägger jag ut min kalender till allmän beskådan. Jag lägger ju trots allt ut mitt liv till allmänn beskådan redan så varför inte lite mera? Nåja ni får säga vad ni tycker men nu kan ni hänga med lite i alla fall i vad jag har för mig ;P

Tack Monkan jag är hooked på Google kalendern. Jag rekommenderar er alla att joina så kan vi synka våra kalendrar. Ååååh vad härligt! Jag och Monkan är synkade. Ni ska bara veta vilken fröjd det är. Men varför kan man inte ha olika färger på olika happenings? ;P

Ska skärpa mig med kameran. Återuppta min kamerahets och mina bildupdates. Har så många små projekt på gång nu så jag hinner fan inte bli klar med något! Jises stressen tar över här. Ska itne små projekt vara avkopplande? Nåja nu ska jag duscha (har promenerat å kört hemma situps) sedan är det nanna för som ni ser till höger så börjar jag jobba 05.00 imorgon ;P Kul va?

Kommentarer
Postat av: monkan

fan vilka jobbtider du har!

2008-06-08 @ 17:37:57
URL: http://enligtmonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0