Dagens..

Dagens PLUS är självklart solen och den tid jag spenderade i den. En bra tid. Grymt skönt med bärbar ute i solen. Stekningen är på. Dock har jag hittat igen min kirurgtejp. Ärren tar stryk av solningen, aj aj.

Dagens MINUS får väl bli att jag är årets klantarsle. Att jag är ett segarsle visste vi redan tidigare men nu är jag faktiskt en ärkesopa. Jag försov mig och missade tentan (snyggt fan Monkan jag klår dig). Sedan så har jag bara säckat ihop en del så jag har en 8 sidor lång skriftlig redovisning att lämna in + en rescension på en kursbok? Hur rescenserar men en kursbok? Aja. Har man satt sig i skiten får man väl snällt sitta där också.

Kommentarer
Postat av: monkan

skönt att fler klantar sig! tror dock inte jag försovit mig till någon tenta:P

2008-06-05 @ 16:12:30
URL: http://enligtmonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0