Who's your daddy?

Jag är kanske KUNG idag! Okej jag skolkade, okej jag segade i sängen väldigt länge (ni vet att jag älskar sängen). Men nu har jag bannemig varit aktiv.

  • Kravbrbev till försäringen för knät klart
  • Bilförsäkring tecknad
  • Hemförsäkring tecknad
Fan bra jobb av mig, kom undan sjukt billigt också! En annan upside med livet idag är att jag äntligen är registrerad på GU. Vad innebär det? Jo jag får mina pengar imorgon! Lagom till Berlin och Tallin, lite shopping kanske? Yeaaah... Igår kom också min "operationsberättelse" från Umeå Universitetssjukhus. Ganska kul läsning, kul att det framgår att de är dumma och inkompetenta på akuten. Idag är jag glad så inte ens en såndär grej kan få mig på dåligt humör! Vad hände med pluggandet? Ooops...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0