When you where young.

Nu har jag ätit frukost och kollat igenom alla bloggar jag följer. Vad ska man göra nu? Ska man vara duktig och göra det man borde göra eller ska man göra något helt annat? Det är fan frågan, men det där arbetet börjar tära på mig så det blir kankse att styra upp det där idag. Hade ju varit fabulous med några sidor till, typ kankse börja närma sig klarhet.

Biter i en chokad-euro och tar mig själv i kragen. Tvätta kanske under tiden?

Dagens fråga måste ändå vara vilken tid mitt flyg imorgon går tillbaka till norr. Förvirrad är man. Saknar alla mina norrlandspluttar redan! Dubbelhelg i helgen, kommer bli omänskligt ös! Det blir en dubbel-sprit fylla. Yes you heard me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0