Vardagssnusk.

Det har varit otroligt mycket vardagssnusk idag. Vet inte om frustrationen ligger i luften för hela TOP JAMM eller om det helt enkelt var ett tag sen alla fick sig något. Suget idag var på topp och det mesta som bara kunde tolkas snuskigt. tolkades just snuskigt. Det är ganska roligt faktiskt, speciellt om man är flera stycken som anammat en snuskig hjärna.

Jag är klar med mördararbetet. Vet  inte om det blev bra, om det blir G eller hur det blir men färdigt är det. Den känslan kan inget klå! Imorgon ska jag till skolan, lämna in och se Joel redovisa bland annat. Måste ju stödja mina "team-mates"!


Dagens citat: "Åh! Finns det ett hål där bak?" - Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0