Vaken! Why? Pourquoi? Varför?

Klockan är halv 4 på morgonen och jag har precis tagit en liten fikapaus. Det har försigått något som heter nattplugg här och låt mig säga det mina vänner, nattplugg är oerhört effektivt! Det innebär även att man ska kläcka en öl när man börjar, sjukt gott! Jag är aldrig ens hälften så effektiv på dagen som jag blir nattetid. En lätt upphetsning av att vara vaken fel tid på dygnet blandat med en kamp mot soluppgången som hetsar på lite extra. Det är en fantastisk känsla ;P

Nattplugget skulle börja 23.00 men i mitt fall kom ett telefonsamtal samt lite annat tjafs jag höll på med i vägen så man kan säga att nattplugget kom igång kanske 00.00. Jag har alltså på 3½ timmar skrivit 5½ sida. Det är bra jobbat! Är uppe i ungefär 9 nu (max 10), lite finlir kvar på diskussionen men jag känner att hjärnan gjort sitt för den här natten. Tänk att man inte kan mobilisera sig på det här sättet dagtid? 3½ timmar är ju absolut ingen tid alls, jises.

Good night and good day folks!

Kommentarer
Postat av: huba

jag var likadan när jag gick i skolan, matematiken gick myyycket bättre nattetid, än vad de gjorde dagtid hemma eller i skolan! Allt bara flöt på liksom =)

2008-01-11 @ 03:52:27
URL: http://huba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0