Vad tycks?

Då har man knåpat ihop en ny bloggdesign. Vad tycker ni mina läsare? Jag själv är väl sådär nöjd, får se om de här står sig men det är i alla fall en förändring. Jag behövde verkligen en förändring. Känns lite fräschare i alla fall. Blev kanske lite väl mycket tjejfärger men jag är väl kanske tjej innerst inne så det kan vara på sin plats :)

Imorgon ska jag på massage och dessutom göra min poster till redovisningen. Kanske cykla också? Kanske vore en idé att cykla innan massage, det vore något. Ska ponera tanken innan jag lägger mig.

Dagens finaste ord: "Som vanligt så har du ordets gåva ägo! Det är bara detaljerna som saknas för att arbetet ska se exemplariskt ut. Jag gillade din KSA analys och ramfaktorsanalys! Bra jobb!"  - Tack Joel!

Kommentarer
Postat av: Mia

Fin design :-)

2008-01-14 @ 00:49:30
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Joel

Du ser bara galen ut på 3 av 4 bilder. Bra jobb! ;D

2008-01-14 @ 10:36:22
URL: http://gladasjuan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0