The Bitch goes biff.

Alldeles nyss var jag i gymmet, ett litet sketet gym som finns här på gården och det är gratis! Jag och Monkan gjorde i alla fall en stabil insats med en ordentlig genomgång av kroppen. Mest stryk tog väl benen som är svagast i nuläget men överkroppen kändes inte helt fit heller om jag ska vara riktigt ärlig. Pallade i alla fall 15 minuter på en riktig cykel. Är sjukt trött men sjukt stolt!

Öl ikväll med Monkan, Axel/K-mannen och Anders. Harrys, det blir najs jag får ju gå på 23 år nu! Helt sjukt det har jag inte fattat...börjar man bli ooold alltså? ;P

Kommentarer
Postat av: peter

det känns att man är gammal när man får gå in på +23! nu kan vi va lammkött !!!

2008-01-09 @ 18:37:43
URL: http://gladasjuan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0