Sunshine my only sunshine.

Idag är det SOL i det normalt regniga Göteborg. Trots att jag sedan igår fortfarande är lite butter så gör solen upp för det. Tror jag i alla fall, solen gör en alltid glad. Idag fick jag ett trevligt uppvaknande, dessutom blev jag släpad till duschen (undra om sambon tyckte jag luktade äckligt och att det var dags för en avspolning?!).

Nu är jag i alla fall nyponfräsch, vaken och iklädd mina favoriter, mjukisar! Ska äta frukost och sedan är det som bekant dags för HemmaFru-livet idag. Har redan diskat, så det är lite tvätt och städning och matlagning kvar. Ska nog posta lite viktiga brev till försäkringsbolaget och sådär. Jag ska vara duktig. Det är planen, får se om den genomförs. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0